poniedziałek, 4 lipca 2016

SKATEGIRL

Hejka!
Przepraszam, że post z opóźnieniem :(
Mam dla Was kolejny outfit tym razem w wersji SKATE. W ostatnim tygodniu w ciągu niecałej godziny nauczyłam się jeździć na longboardzie, co powiem szczerze nie było takie bardzo trudne jak zawsze mi się wydawało :) Dla mnie była to naprawdę fajna przygoda i deski na pewno już nie zostawię, wiadomo, że nie jestem jakimś super skaterem, jednakże jakoś sobie radzę. Nie potrafię robic tricków na desce, ale nie przewracam się na każdym zakręcie ;)
Chciałabym Wam pokazac moją sesję z deską i pokazac naprawdę ciekawe zestawienie ubrań na deskę. Skoro mamy jeździć to strój musi być oczywiście wygodny, ja miałam na sobie dużą koszulkę z krótkim rękawem, ponieważ było naprawdę gorąco, krótkie spodenki, nike roshe run na nogach oraz najważniejsze w słoneczne dni-okulary.
Mam nadzieje, że zdjęcia oraz gify Wam się spodobają i zapraszam do obserwowania, komentowania :)









koszulka- Benetton/ spodenki- H&M/ Nike Roshe Run One Print Prem

Do kolejnego ;)
Oliwka
xoxo

2 komentarze:

  1. Może dodasz posta o stylizacjach na plaże, a także fajny by był post o sporcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbyś robiła ten post o stylizacjach na plaże to fajnie by było jakbyś poruszyła temat stroju kąpielowego

    OdpowiedzUsuń