niedziela, 26 czerwca 2016

HELLO HOLIDAY

Hej Wszystkim!
Mam dzisiaj dla Was post na powitanie wakacji :) Ja osobiście nie mogłam się doczekać tego dnia, większość roku sporo pracowałam, aby mieć wysokie wyniki na koniec roku, co oczywiście mi się udało ;) Miałam również motywację dzięki temu, że sami wybieraliśmy sobie książkę jaką chcielibyśmy utrzymać za średnią powyżej 5,0. Mój wybór padł na ,,Czerwoną Królową" Victorii Aveyard, kiedy ją przeczytam (a mam nadzieję, że niedługo) to podzielę się z wami moją opinią.
A teraz chciałabym Wam życzyć wesołych, udanych wakacji oraz dużo zabawy. Ja wyjeżdżam dopiero za miesiąc, ale gdzie dowiecie się później ;)
Pora teraz na parę zdjęć w słoneczny, upalny dzień wraz z OOTD w stylu boho myślę, że Wam się spodoba ;) 



  






crop top- New Yorker/spodenki- H&M

Do kolejnego ;*
Oliwka
xoxo

1 komentarz:

  1. Super że udało ci się osiągnąć wysokie wyniki, gratuluję! :)
    świetne zdjęcia, bardzo ciepłe i takie wakacyjne <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń